Trening obwodowy

stacje

Ostatnio wciąż poszukuję wszelkich zmian w treningu. Polubiłam się z treningiem obwodowym, znanym często pod nazwą ‚stacje’. U mnie wyglądają one różnie, ale co do zasady robię od 8 do 12 ćwiczeń, każde przez 90 sekund. Takich obwodów staram się wykonać minimum 3, maksymalnie 5. Wczoraj wyciągnęłam oponę i trening rozłożyłam tak:

  1. skoki na oponie (przeskoki)
  2. pompki na oponie
  3. pompki odwrócone na oponie
  4. wskakiwanie naprzemienne stopami na opone (dotykam tylko czubkiem buta górnej krawędzi opony i zmieniam stopę w locie)
  5. rozciąganie klatki piersiowej ramionami za głowę leżąc na fitballu z pomocą kettla (ciężar dobieram indywidualnie, u mnie jest to w tej chwili 12 kg)
  6. zarzut sztangą do przysiadu
  7. brzuszki – wznosy nóg
  8. wiosłowanie hantlami w opadzie tułowia
  9. unoszenie bioder z leżenia
  10. przeskakiwanie przez oponę, skok w jej środek i wyskok na zewnątrz
  11. rozpiętki na fitballu
  12. deska

Staram się nie pić za dużo w przerwach między obwodami i pilnuję ok. 3 minutowej przerwy 🙂

Po każdym treningu obowiązkowo rozciągam mięśnie 🙂

Opublikowane przez healthyharbor

Powered by love :)

Dodaj komentarz